Yamada Takayuki News - 山田孝之

Thursday, October 06, 2005

醜 男 當 道 : 《 電 車 男 》 賺 到 笑 日 劇 女 電 影 睇
2005年10月06日



家 一 講 電 車 男 , 身 邊 無 論 係 朋 友 定 同 事 例 必 大 把 人 搭 到 訕 , 可 想 而 知 電 車 男 有 幾 咁 Hit 。 不 過 香 港 呢 股 電 車 男 熱 唔 靠 原 著 小 說 , 更 加 唔 關 部 電 影 事 , 皆 因 《 電 車 男 》 電 影 要 到 今 日 先 正 式 香 港 上 映 , 講 講 去 , 之 咪 係 網 上 俾 人 狂 BT 的 日 劇 版 《 電 車 男 》 引 起 呢 股 熱 潮 。 無 計 啦 , 鬼 叫 劇 中 的 女 主 角 伊 東 美 真 係 靚 到 「 」 一 聲 咩 , 電 影 可 唔 可 以 有 同 樣 的 吸 引 力 , 就 真 係 要 睇 山 田 孝 之 和 中 谷 美 紀 的 造 化 。

記 者 : 黃 藹 瑩  
攝 影 : 黃 子 偉

《 電 車 男 》 「 波 特 」 助 勢
《 電 車 男 》 電 影 由 今 年 6 月 4 日 於 日 本 公 映 開 始 , 連 續 九 星 期 佔 據 十 大 賣 座 片 位 置 , 入 場 觀 眾 估 計 近 300 萬 , 票 房 逾 36 億 日 圓 ; 而 電 視 劇 因 為 加 插 超 多 原 創 的 超 爆 笑 劇 情 而 掂 劇 迷 , 大 結 局 的 收 視 更 加 有 25.5% 。 查 實 它 只 不 過 係 一 個 老 土 的 純 愛 故 事 , 之 所 以 有 咁 多 人 追 捧 , 包 裝 可 謂 功 不 可 沒 , 除 男 主 角 恐 怖 造 型 誇 張 化 同 天 使 造 型 的 女 主 角 係 賣 點 之 外 , 兩 劇 中 頻 頻 出 現 的 「 波 特 」 亦 係 電 車 男 熱 的 功 臣 。


電 影 VS 日 劇

鬥 女 主 角






中 谷 美 紀 : 雖 然 係 由 一 眾 日 本 網 民 力 推 中 谷 當 選 , 溫 文 儒 雅 方 面 佢 都 重 算 合 格 , 但 就 唔 係 好 明 點 解 29 歲 的 中 谷 小 姐 , 個 樣 已 經 殘 過 鬼 , 近 睇 紋 出 晒 , 呢 樣 就 要 扣 分 啦 !








伊 東 美 : 唔 好 講 笑 , 一 眾 男 生 絕 對 係 俾 人 靚 聲 又 甜 的 伊 東 美 , 電 到 暈 陀 陀 甘 願 捧 住 電 視 汁 撈 飯 。 若 然 真 係 要 批 評 的 話 , 只 好 話 佢 劇 中 的 髮 型 好 似 唔 多 掂 之 餘 做 戲 時 有 生 硬






鬥 男 主 角





山 田 孝 之 : 第 一 眼 睇 佢 個 OTAKU 的 造 型 真 係 想 死 , 但 對 比 完 電 視 劇 男 主 角 的 造 型 之 後 , 又 發 現 原 來 一 山 還 有 一 山 低 。 由 《 Water Boys 》 、 《 在 世 界 中 心 呼 喚 愛 》 , 再 做 埋 《 電 車 男 》 , 山 田 簡 直 係 收 視 靈 藥 , 緊 重 會 日 劇 《 Start Line 》 做 主 角 ! 小 記 尤 其 鍾 意 佢 的 一 雙 大 眼 睛 , 可 愛 死 !








伊 藤 淳 史 : 若 然 比 較 邊 個 電 車 男 造 型 較 入 目 三 分 的 話 , 伊 藤 可 謂 必 勝 ! 不 過 真 係 唔 好 意 思 啦 , 任 憑 佢 日 本 點 樣 人 氣 急 升 都 好 啦 , 小 記 本 身 最 怕 睇 核 突 同 肉 酸 的 人 和 事 , 對 伊 藤 兄 可 以 話 係 零 好 感 , 佢 將 會 有 份 日 版 《 流 星 花 園 》 做 F4 , 究 竟 邊 個 角 色 咁 唔 好 彩 !






鬥 網 友 造 型





唔 知 係 咪 因 為 電 影 只 有 個 幾 鐘 時 間 的 關 係 , 造 型 例 必 要 深 刻 同 誇 張 ; 查 實 無 論 電 影 版 定 日 劇 版 的 《 電 車 男 》 中 , 「 毒 男 3 人 組 」 都 係 最 搶 鏡 的 角 色 , 不 過 電 影 中 的 3 人 組 就 比 電 視 劇 突 出 一 , 淨 係 見 佢 激 動 時 立 即 變 身 打 仗 就 夠 晒 好 笑 。








日 劇 《 電 車 男 》 大 結 局 之 後 , 毒 男 3 人 組 ( 菅 原 永 二 和 劇 團 Hitori ) 會 同 男 主 角 伊 藤 淳 史 在 特 別 篇 《 電 車 男 . Another Story 》 演 出 , 繼 續 講 述 佢 的 故 事 , 而 此 劇 亦 會 於 十 月 六 日 ( 即 今 日 ) 於 日 本 播 出 。




賽 果 : 打 和 !


至 HIT 「 波 特 」

HERMES 定 情 茶 杯











點 解 女 主 角 會 叫 做 愛 馬 仕 小 姐 都 係 因 為 呢 套 杯 , 不 過 大 二 千 蚊 , 我 就 寧 願 食 佢 好 過 。 係 咪 太 冇 情 趣 呢 ?


Benoist 茶 葉










英 國 皇 室 御 用 的 名 貴 老 牌 紅 茶 Benoist , 經 過 愛 馬 仕 小 姐 推 介 後 , 立 即 令 日 本 年 輕 人 掀 起 歎 茶 熱 , 銀 座 松 屋 專 櫃 賣 茶 從 未 如 此 墟 , 上 網 都 有 得 訂 ( www.benoist.co.jp ) 。


老 翻 DVD










套 劇 咁 有 Noisy , 老 翻 商 當 然 唔 會 放 過 , 製 作 粗 製 濫 造 , 最 衰 應 該 係 會 中 途 冇 字 幕 , 大 佬 , 你 估 人 人 識 日 文 咩 ?


「 月 面 兔 兵 器 」










係 日 劇 版 虛 構 的 卡 通 公 仔 , 由 VOLKS 出 品 的 Figure , 在 日 本 雅 虎 拍 賣 網 炒 至 近 $3,400 ( 原 價 $630 ) 。


愛 瑪 仕 小 姐 手 提 電 話 繩










富 士 電 視 台 網 站 有 得 訂 , 愛 瑪 仕 小 姐 用 當 然 高 貴


睇 電 影 版 《 電 車 男 》 嗎 ?





Tina : 「 睇 過 書 覺 得 唔 錯 , 但 煲 劇 又 浪 費 時 間 , 所 以 我 會 去 睇 電 影 。 」








Steven : 「 我 一 定 會 去 戲 院 睇 , 我 有 朋 友 已 經 睇 優 先 場 , 佢 勁 讚 好 睇 過 電 視 劇 , 所 以 我 一 定 睇 。 」