Yamada Takayuki News - 山田孝之

Tuesday, May 22, 2007

正美見舊愛考演技


塚 本 高 史 奉 子 成 婚 本 應 可 喜 可 賀 , 但 佢 早 幾 日 出 席 新 片 記 者 會 同 首 映 禮 時 , 我 e 夫 人 就 發 現 佢 新 片 拍 檔 兼 舊 情 人 長 澤 正 美 就 表 現 得 唔 多 自 然 , 鬼 咩 ! 佢 當 年 不 歡 而 散 , 人 快 做 老 竇 , 正 美 仲 要 扮 到 若 無 其 事 咁 , 擺 明 考 佢 演 技 啦 !

另 一 男 主 角 山 田 孝 之 仲 衰 , 「 唧 」 都 唔 笑 , 畀 人 踢 爆 有 私 生 子 後 公 認 係 「 賤 男 」 喎 , 人 塚 本 做 負 責 任 男 人 就 畀 人 讚 , 佢 聽 入 耳 梗 係 酸 溜 溜 啦 !

22/05/2007


Oriental Daily